Skivtest: RATED R











Mad House - En låt med mycket specialeffekter. Den låter lite som en skräckfilm i början. Den känns kort, man märker knappt att den är slut.

Hard - Den började bra, men blev tjatig efter ett tag. Ändå vill man fortsätta lyssna.

Stupid in love - början känns sorglig, precis innan hon börjar sjunga. Den fungerar perfekt att fantisera till, man flyter bort från verkligheten när man hör den. Den är riktigt bra, men tyvärr också tjatig efter ett tag.

Rockstar 101 - Lite tjatig i början, men sen får man lust att dansa och sjunga med, den är svängig. Refrängen lär man sig fort. Tyvärr blev denna också tjatig efter en stund.

Russian Roulette - Detta har alltid varit en av mina favoriter. Refrängen är riktigt bra, låten är väldigt vacker. Man vill sjunga med.

Fire Bomb - Bra, inte alls tjatig. Texten är vacker och man kan sova till den...

Rude boy - Detta var min favorit ett tag, men nu känns den mest bara tjatig för mig. Den är egentligen kanske ganska bra, speciellt när man åker bil/buss.

Photoographs - min absoluta favorit, den är verkligen vacker och jätte bra! Man vill sjunga med, och man kan faktiskt somna till den. Inte för att den är tråkig, utan för att den är lugn. Det kommer inga plötsliga ljud, förutom killen som börjar sjunga.. Jag tror nog några tycker den är tjatig. Men inte jag inte!

G4L - En helt okänd låt för mig. Den är svängig. Vissa delar av den var bra, vissa dåliga.

Te amo - Också en okänd låt. Först i början var den bra. Sen blev den dålig. Sen gick det uppochner. Mest var den bra, och svängig.

cold case love - Okänd. Början fick mig att fundera - var hela låten lugn? Man tror inte det, men det var den. Den gjorde mig lite sömnig. Den blev också bättre och bättre, sen blev jag uttråkad. Det kändes som samma sak rakt igenom hela låten. Den var riktigt lång.

The last song - Vacker. Får en att komma bort från verkligheten ett tag. Bättre och bättre blev den, men inte så bra.


Kommentarer :)

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig

Din blogg/hemsida:

Vad tycker du om detta inlägget?


Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0